Op weg naar El Calafate (3 april)

3 april 2013 - Perito Moreno, Argentinië

Dag 4 - de chauffeur betrokken bij de B&B.... Volgens ons huurt ie gewoon een kamer.... lag natuurlijk nog te slapen toen wij om 0445u moesten vertrekken. Maar 0505u waren we dan op pad om 60min voor vlucht ( dat dachten we toen) op de luchthaven te komen. En hier kregen we gewoon een boarding card met 1100u erop. Kortom ze hebben de 1e vlucht gewoon gecancelled. Balen, dwz 3u korter in ons luxe resort... En uiteindelijk werd 3u bijna 5u. Maar we zijn er, met dank voor deze waanzinnige upgrade. Suite, tweepersoonsbad, zitje.... Is jammer dat we morgen moeten gaan wandelen.... Dus als voorproef in t album El Calafate de eerste foto's en indrukken.

1. Bettie:
    4 april 2013
    Leuk om te lezen, prachtige foto's, maar wat was ik blij dat ik gisteren na les te hebben gegeven, terug in mijn kantoor, een sms-je had van jullie. 's Morgens op het nieuws bericht van overstromingen, slachtoffers.
    Dag hoor, fijne tijd! liefs, b.