Welkom op ons blog.

17 maart 2013 - Eindhoven, Nederland

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis naar Argentinie.

Onze nieuwste reisverhalen en foto’s kun je hier bekijken. In ons profiel vind je onze vluchtgegevens. Bij de foto's staan alvast wat leuke foto's van de bruiloft, om weer eens even terug te denken aan die fantastische dag in december. Uiteraard zullen we proberen zoveel mogelijk mooie impressies hierop bij te gaan houden, in de hoop dat de techniek ons niet in de steek zal laten. Bij de kaart hebben we alvast de hele route ingevuld, die zullen we van tijd tot tijd wat wijzigen en updaten met wat mooie locaties waar we dan daadwerkelijk zijn.

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Bettie:
    17 maart 2013
    wat is het toch altijd weer bijzonder de foto's te zien.
  2. Cor:
    17 maart 2013
    Mooie foto,s geweldig mooi feest.
  3. Martine de Haas:
    17 maart 2013
    Wat gaan jullie een geweldige reis maken! We gaan jullie verhalen lezen en foto's bewonderen. Wij wensen jullie heel veel plezier! Trouwens de foto's van de bruiloft zijn erg mooi. Groeten Kris, Martine, Teun en Jet.
  4. Hans en Helma:
    18 maart 2013
    Prachtige foto's, goede reis en veel plezier! Genieten!